Adidas Originals

Adidas Originals Sweater (here & here) // Zara Skirt (similar here & here)// Adidas Stan Smith Sneakers (here & here) // 3.1 Philip Lim Pashli Bag (here & here) // Bimba & Lola Bracelets (similar here & here)

Yesterday we had a barbecue at my friends terrace. I love barbecuing and being able to eat outside is so nice. For now we only have a balcony but hopefully some day in the future we will have one to :)

The heat is incredible at the moment and all I want to do is lie in a pool or sit in an air conditioned room. In this weather it's really difficult to know what to wear because no matter what you put on (except maybe a bikini) you feel warm. Yesterday's look is all about sporty elements mixing in this asymmetric skirt to make it look more casual chic. Comfortable, easy going and perfect for a day of running from one place to another.

See you soon :)



Igår hade ve en barbecue hos min kompis terass. Jag älskar att grilla och äta utomhus. För tillfället har vi bara en balkong men förhoppningsvis i framtiden så kommer vi ha en med :)

Värmen är outhärdlig för tillfället och allt jag vill göra är att ligga i en pool eller sitta still i ett luftkonditionerat rum. När det är så här varmt så är det omöjligt att veta vad man ska ha på sig för det spelar ingen roll vad (förutom bikini kanska) man drar fram så känner man sig varm. Igår så bestod min look utav många sportiga element och jag bestämde mig att mixa dem med den här asymmetriska kjolen för en mer casual chic look. Bekvämt, enkelt och perfekt för en dag då man springer fram och tillbaka.

Syns snart :)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

Popular Posts