Paisley


Hello Friday :) These last two weeks the weather has been incredible where my mind has been set on spring more than winter (and we are only in January!) I know that the cold probably will come back for a visit so this weekend I will enjoy the sun. I have also a fun project with a friend where I will be styling some looks for a magazine, really exciting :) Well still some hours left and today I felt like a more feminine look. I do like my midi skirts especially the volumes that gives that romantic vibe that makes me want to twirl.

Happy Friday!


Hej Fredag :) De sista två veckorna har vädret vart helt fantastiskt och det har känts mer som vår än att vi är i mitten av Januari. Jag vet att kylan kommer tillbaka på besök så den här helgen ska jag njuta av solen. Jag har också ett roligt projekt på gång med en vän där jag ska styla några looks till en tidning, så spännande :) Det är fortfarande några timmar kvar och idag är min look mer åt det femenina hållet. Jag gillar verkligen knälånga kjolar speciellt speciellt med dess volym den ger som hjälper till att ge en romantisk känsla som bara får mig att vilja snurra runt.

Glad fredag! 



Shot By Facundo Viera

H&M Bomber Jacket (similar here & here) // Zara Shirt (similar here & here) // H&M Midi Skirt (similar here & here) // El Corte Inglés Thigh-high Boots (similar here & here) // H&M Necklace (similar here & here) // Weekday Clutch (similar here & here) // Uterque Ring 

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

  1. Lovely outfit. The skirt is to die for.

    Jennifer Jayne xx
    jenniferjayne.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. So in love with this outfit! Love how you combine the skirt with these elegant boots :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts