Milano


One can never have to many sweaters, especially when they come in so many different forms, prints and colours. They are easy to match and fits with everything. Short ones, long ones or mid-lenght, it doesn't matter they will always take a nice place in the total look. When it's a mid-lenght like this from Elite99 I prefer to wear them with a pair of skinny jeans or with a skirt underneath, especially a shorter one so that the hem only peeks out. It gives a fun touch to the look. Today it's all about gold and black and a studded leather skirt as a detail that barely shows it face. Talking about the print, I'm so excited that I'm going to Milan in just a few weeks. I haven't been there since I lived there six years ago so there will be a lot of memories that will come back. Can't wait!

Hope you had a nice weekend and happy Monday!


Man kan aldrig ha för många tröjor, speciellt när de kommer i så många olika former, tryck och färger. De är enkla att matcha och passar till allt. Korta, långa eller mitt emellan, det spelar ingen roll för de kommer att ha en stor roll i den totala looken. När längden är som den här tröjan från Elite 99 så föredrar jag att matcha med ett par smala byxor eller en kjol under, speciellt i en kortare modell så man nätt och jämnt ser den. Jag tycker det ger en rolig twist. Idag är det svart och guld som är temat och en skinnkjol med nitar som detalj. Angående trycket, så är jag så glad att jag om några veckor kommer åka till Milano. Jag har inte vart där sen jag bodde där sex år sen så kommer vara många minnen som kommer tillbaka. 

Hoppas ni haft en fantastisk helg och glad måndag!



Shot By Facundo Viera

Elite 99 Sweater dress // Zara Leather Skirt (similar here & here) // Zara Ankle Boots (Similar here & here) // Chanel Flap Bag via Vestiaire (here & here) // Asos Earrings // Bimba & Lola Ring (similar here & here)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

Popular Posts