Camouflage Faux Fur


When it come to winter outerwear my favourite is definitely the faux fur. It seems like I can't get enough of them :) This gorgeous camouflage printed one I found at the sales in Sweden. Been wanting one in this print for quite some time so I was really happy when I found it on Monki.

Happy Friday!


När det kommer till favorit ytterplagg så är fuskpälsen definitivt min favorit. Jag kan bara inte få nog av dem :) Den här underbara kamouflage mönstrade jackan hittade jag på rean i Sverige. Jag har letat efter en i just det här mönstret så blev väldigt glad när jag fann den på Monki.

Glad Fredag! 






Monki Faux Fur Coat (similar here & here) // H&M Knit (similar here & here) // Zara Skirt (similar here & here) // Costume National Boots via Vestiaire (similar here & here) // Saint Laurent Betty Bag (here & here) // Cubus Earring // Marc by Marc Jacobs + Regina Gräns Necklace

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

  1. Love this outfit ! The coat is amazing :) You're so cute !!

    Kiss.
    http://www.alanaandkyra.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts