Furry Yellow Sweater

I was actually on my way to stock this little white tulle away together with my summer wardrobe, but I'm glad I didn't. It's actually a dress but I usually wear it as a skirt, always having something on top. This furry yellow sweater works perfect as a cover up for this dance inspired dress. Or waht do you think?

See you soon :)


Jag var faktist på väg att packa ner den här vita lilla tull saken tillsammans med min sommargarderob, men jag är glad att jag inte gjorde det. Det är egentligen en klänning men jag använder den oftast som en kjol, då jag alltid har något över upptill. Den här gula håriga tröjan funkar perfekt som ett täckande lager över den här dans inspirerade klänningen. Eller vad tycker ni?

Syns snart :)





Shot by Facundo Viera

H&M Furry Sweater (similar here & here) // Monki Tulle Dress (similar here & here) // Zara Ankle Boots (similar here & here) // By Malene Birger Choker (similar here & here) // 3.1 Philip Lim Pashli Bag (here & here)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM




Comments

Popular Posts