Black, White & Red


I have been searching for a red bag for a long time. It needed to be that perfect red colour and not to big nor to small. Finally I found just the right one, and it was on sale :) Welcome home my Kenzo Kalifornia bag, how I have been looking for you. I must say that I have made some real good deals this summer on the sales, it's the perfect period to go looking for statement pieces just like this.

Another thing that I always when I'm in Sweden I try to visit stores that don't exist in Barcelona. One of those places is Monki which is a Swedish brand. I found this gorgeous kimono that I know will be very well worn. I also found these cowboy ankle boots from Acne. Love them, especially together with a pair of denim shorts.

Happy Friday!



Jag har letat efter en röd väska ett bra tag nu. Jag ville att den skulle ha den perfekta röda färgen och den fick inte var för stor men heller inte för liten. Till slut hittat jag precis den jag sökte, och den var på rea :) Välkommen hem min Kenzo Kalifornia väska, så som jag har letat efter dig. Jag måste erkänna att jag har gjort riktigt bra köp den här sommaren på rean, det är verkligen den perfekta tidpunkten att leta efter utstickare precis som den här. 

En annan sak som jag alltid gör när jag är i Sverige är att jag försöker besöka butiker som inte finns i Barcelona. En utav de platserna är Monki som är en svensk butikskedja. Jag hittade den här underbara kimonon där som jag vet kommer bli väl använd. Jag hittade även de här cowboy bootsen från Acne. Älskar dem, speciellt tillsammans med ett par jeans shorts.

Glad fredag!






Shot by Facundo Viera

Kimono: Monki (options here , here & here) // Top: Chick With Guns (similar here) // Shorts: Zara (similar here, here & here) // Ankle boots: Acne Donna (here, here & here) // Bag_Väska: Kenzo Kalifornia (similar here, here & here)  // Sunglasses_Solglasögon: Adrian Mustelin (similar here & here) // Necklace_Halsband: Take My Yellow Dress // Bracelets_Armband: MONO&ME // Ring: Dyberg/Kern

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts