Saint Laurent - What's in the bag?



I'm so excited to show you this post. My birthday is coming up and I wanted to treat myself with a special gift. I have wanted this bag for quite a while but I wasn't sure in which color and if I wanted it with or without studs. As you know I do like color and details a lot, so when I found it in fuchsia with beautiful silver studs I just knew that it was the one :) So let me introduce my new love 'The Betty Bag' from Saint Laurent. Material happiness in its top, definitely my best buy so far ! Pre-happy birthday to me ;)

What do you think?


Jag är så glad att visa er det här inlägget. Det är snart min födelsedag och jag ville unna mig själv en riktigt speciell present. Jag har velat ha den här väska ett ganska bra tag men var inte säker på i vilken färg och om jag villa att den skulle vara med eller utan nitar. Som ni vet gillar jag färg och är mycket för detaljer så när jag hittade den i fuchsia med underbart vackra silver nitar visste jag med en gång att det var den jag skulle ha :) Så låt mig presentera min nya kärlek 'The Betty Bag' från Saint Laurent. Materiell lycka i allra högsta grad, definitivt mitt bästa köp än så länge! Grattis i förskott till mig ;)

Vad tycker ni?



 Bag_Väska: Saint Laurent - Betty bag (Black version herehere)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM



Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts